domingo, 16 de enero de 2011

Els principals centres mundials d’ensenyament del submarinisme


Existeixen un munt d’organitzacions que proporcionen entrenament i preparació a les persones disposades a duu a terme aquest esport.


Se'n coneixen d’arreu del món, però n’hi ha dues que en són especialment representatives dins d’aquest món.


 La més gran és la coneguda amb el nom de PADI(Associació Professional de Instructors de Busseig) la qual està estesa i opera per arreu del món.


 L’altra, és la SSI ( Escoles Internacionals de Submarinisme).

 A Espanya la gran majoria de les titulacions, com poden ser la FDAS o la CMAS s’obtenen a partir de la Federació Espanyola d’Activitats Subaquàtiques a la qual la majoria dels clubs existents  s’hi  troben associats.  Encara que, cada vegada, és més freqüent trobar  altres entitats com la PADI o la nombrada SSI.
Pel que fa a Europa, una gran majoria del clubs de busseig estan associats a la CMAS (Confederació Mundial d’Activitats Subaquàtiques).




 
  • Aquí deixarem un vídeo de PADI on es veu una mica el funcionament de les classes de busseig.











3 comentarios:

  1. Hola!

    A mi el submarinisme em resulta molt interesant. L'any passat, a Menorca, vaig fer la meva primera inmersió. Em va agradar molt i aquest any espero poder treurem el PADI.
    Recoman-ho que ho provis, és una experiencia molt agradable i diferent. Si vas a algun lloc com Menorca, no dubtis en provar-ho! És un lloc ideal.

    ResponderEliminar
  2. Alba! gràcies pel missatge.
    Espero que et treguis aviat el PADI, i que així, puguis seguir gaudint d'aquest esport.Si algún dia puc anar a Menorca espero poder fer-ho.

    ResponderEliminar
  3. Està molt bé saber que Menorca és un bon lloc per provar-ho! Si hi vaig, faré submarinisme!
    Si sabeu algun lloc més a terres catalanes (només perquè em queden més aprop) on practicar-ho, aviseu-me que m'interessaria moltissim!
    Interessantíssim el blog!

    ResponderEliminar