domingo, 16 de enero de 2011

La meva experiència amb l’aigua



Potser perquè quan ens engendren ens movem en un medi aquàtic, la nostra relació amb l'aigua és sempre molt agradable. Seria difícil trobar a alguna persona a qui no agradi jugar amb l'aigua.  Bona part dels nostres millors records d’infantesa segurament tenen a veure amb les nostres primeres experiències amb jocs a la banyera, a la piscina o a la platja. Aquest, és almenys el meu cas. Sempre recordaré amb emoció un premi que vaig guanyar a la piscina del poble on estiuejo. I les competicions que feia amb el meu germà per veure qui aguantava més estona sota l’aigua. Després també vaig practicar natació al col·legi, on vaig conèixer diversos estils de nedar i força jocs; tots ells molt divertits. Ja de més gran els meus gustos es van ampliar i també em sentia molt bé a la platja. M’encantava jugar amb les ones. I va ser aleshores quan vaig començar a interessar-me pel submarinisme. Però encara em falta aprofundir en aquesta experiència i comprovar el que se sent en les profunditats del mar nedant en completa llibertat i observant un món nou ple de vida i de colors.






  • En aquest apartat m’agradaria que vosaltres contéssiu la vostra experiència amb l’aigua.




8 comentarios:

  1. Hola Helena!

    Tu historia parece muy interesante. Yo desde pequeña hacia natación y me encantaba muchisimo, pero lo tuve que dejar por falta de tiempo.

    ResponderEliminar
  2. Angelika! a mí me pasó algo parecido, por eso te animo a que cuando puedas vuelvas a intentarlo porque ya verás como valdrá la pena!

    ResponderEliminar
  3. Buenas noches Helena!
    Realmente alucinante!
    Practiqué este "deporte" hace 1 año y medio, para celebrar los 3 años con mi pareja.
    A decir verdad, fue una de las mejores experiencias que he vivido y que nunca espero olvidar.
    Cuando ahorremos un poquito queremos hacer el cursillo para ser submarinistas "profesionales" ya que cuando bajemos lo hicimos con un monitor. De todas maneras, quiero recomendar a todo el mundo que lo practique!
    Espero con entusiasmo nuevas noticias!
    Muchas gracias!

    ResponderEliminar
  4. Helena me encanta tu blog sigue publicando experiencias personales! Un saludo!

    ResponderEliminar
  5. Gracias por las aportaciones!!
    Ya iré actualizando el blog con más informaciones y experiencias.

    ResponderEliminar
  6. Me gusta mucho tu blog!
    Des de pequeña me ha gustado mucho el mundo del submarinismo, y aunque he tenido la oportunidad nunca lo he practicado porque me da miedo el verme ahí a bajo a tanta profundidad. A ti también te pasó eso?
    Saludos!

    ResponderEliminar
  7. El submarinisme és un esport que ja es veu de lluny que és una passada! Espero poder practicar-lo algun dia! perquè això de veure el paisatge submarí deu ser increïble! i poder tocar alguns dels animals amb les teves propies mans deu ser alucinant! Personalment, el submarinisme és un esport que és molt molt complet, ja que comprèn l'esport en sí (per mantenir el cos sa) i deu ser una experiència innolvidable!

    PD: molt maco el blog :D

    Que vagi bé! petons a la creadora!

    ResponderEliminar